vrijdag 21 december 2018

Noar n nij joar en de beste winsen



Voak loop je ien schoenen tot ze òf bennen. As t òfscheid nemmen zwoar valt, ken je der nog ns nije zolen onder zetten loaten. Zo gijt n schoen n poar joar langer met. Wat altied blift bij veterschoenen, is t vastmoaken.

De veters steken altied uut de bovenste gatjes van de schoen. Woarom dat zo is, ik zol t niet wieten. Mien dochter as lut wichtje wis dat ok niet. Ze hielp me met nije veters derien te doen. Zij deed et op n aander menier.



Innovoatsie en nije dingen begunnen met zoaken aans doen of aans zien. Dat geft nije ienzichten. n Joar wordt veural nij deur zulf nije dingen te doen. Nou strik ik veters op t tweede gatje. Wat mij t meeste opvalt: bij t aan- en uutdoen van de schoenen blieven de veters veul mooier zitten. Lengte van beide uutènnes blieven mooi even lang. Zo trek ik nooit an t körtste ènne.
Ik wins elkeneen nije dingen toe. Veul heil en zegen ien t nije joar.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten