maandag 8 april 2019

Tredende kiewieten

Op dizze fotoos twee tredende kiewieten. De doffer tredt t duufke. De prachtege foto's bennen van Rob Tjalkens.
Tredende kiewieten; foto: Rob Tjalkens
k Was n joar of twinteg toen k van mien studiestad noar huus toe lifte. t Was veujoar en hartstikke mooi weer, dat ik wol noar huus. k Mos zo gauw meugelek t laand ien. Allenneg dan mossen automobilisten mij wel n lift geven. Uuteindelieks, doar kreeg k de leste lift van Stad noar huus. t Was n Fries en hij har ok verstaand van eierzoeken. 
Zo vertelde hij me wat over gedrag van kiewieten. Bij treden van t wiefke deur t mantje, ken je zien of ze eier hemmen of niet. As de doffer t duufke tredt en hij vlugt vot, dan hemmen ze gien eier. Blift t mantje noa t treden vlakbij t wiefke zitten, dan hemmen ze eier.
De doffer tredt t duufke; foto: Rob Tjalkens
k Zag n keer kiewieten op hartstikke nat laand. t Har die nacht slim regend. De doffer vloog roepend deur de lucht. Doar dook er del en ging zitten vlak bij t wiefke. Hij treedde t duufke en bleef zitten. Ik kon naauwelieks loven dat ien die natte n ei lag. Met stevels liep ik deur de plassen met wotter. Uuteindelieks von ik t nustje met één ei ien n kuultje half vol wotter. Toch n ei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten