dinsdag 21 maart 2023

Vroag aan t Boerepad - wel t wiet, mag t zeggen

Wat is dit veur ding? Dit ding trof ik aan ien België. Op de foto kenst n riggel van links noar rechts zien. Der stijt n tweede riggel hoaks op de eerste. Onder t onderste stiekeldroad van d'eerste riggel is balkje aanbrocht dat op twee poaltjes rust, n 30-40 cm boven e grond.  

En zo begon n zoektocht noar de noam. Hoe hiet zuks n ding ien t Grunnegs? Vroeger har onze buurman zuks n stapke om drekst zunder omwegen van e tuun op zien kampke grond te kommen. Dit balkje, of dikke plank, op twee poaltjes was n uutkomst bij hoge riggels van stiekeldroad en veural veur niet al te grode minsen. 
Mor hoe hiet dat ien t Grunnegs? Vandoag de dag ken je ze ok vienden an e diek. As minsen over diek lopen en n riggel tegenkommen, ken je zunder aal te veul moeite even over de riggel stappen. 
Minsen, ik heur groag van joe of doar n Grunneger noam veur is.Is et iets met stap? Of iets met tree? Opstapke. Riggelstap. Riggeltree? Ik heur groag van joe. willem.tjebbe.oostenbrinkADDplanet.nl.
Alvast bedankt. 
Met dizze vroagen op pad, liep ik vedder over d'olle ree. Zun scheen leeg. De hoge populieren he'k allenneg ien e wal leggen zien. Krekt omzoagd. 
En toen kwam k weer ien e bebaauwde kom. Doar stond welk pad ik lopen har: Boerepad 49. 

Groag reaksies over t balkje om over de riggel te stappen noar: willem.tjebbe.oostenbrinkADDplanet.nl.  

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten