vrijdag 7 oktober 2022

Schutten

Lest was n ik ien Noord-Holland. n Vriend wol mij zien loaten wat veur mooi gebied et was. t Was mooi weer, zun scheen al leeg. Toen kwammen we bij deze schutten. Der zatten gatten ien om deur hin te kieken.

As je veul berichten over de oorlog ien Oekraine lezen hemmen, zol je dit aans interpreteren kennen. Mor dit is een noatuurgebied ien Nederland. 

Wat mij te binnenschoot: met zukse grode obstoakels valt et nog niet toe om de baand te verstaarken tussen mins en zien leefomgeveng. As je om e schutten toe lopen, is der n mooi uutzicht over t wotter. Doar word je dan stil van, krekt as d'omgeveng. 

Dit gebied leit vlak bij d'olde diek langs de Iesselmeer. Oeit is de diek deurbroken en deur staarke stromeng bennen diepe kolken ontstoan. Nou is het noatuurgebied en met de diek onderdeel van Natura2000. 

Volgens mij har t gebied onderdeel wezen moeten van CulturaLandschap2000 - mor dat programma bestijt, dunkt me, niet.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten