zaterdag 29 augustus 2020

Nije weg leidt noar Ollehoof

Ollehoof het n nije weg kregen, of beder, ze hemmen doar n nij wegdek kregen. t Gijt om e uutvalsweg van Ollehoof noar IJzing, langs t Ollehoofster diep.
 

Wat mij bij de werkzoamheden t meeste opviel, warren de olle stienen die opdoken. Hierboven hemmen ze t asfalt der òfkrabt. Toen was t tied om met n kroan de loagen deronder vot te hoalen. Ik woande me even archeoloog.

Der warren huul wat loagen. Van ondern òf aan: geel zaand, rooie stienen (helen en kepotten), doarnoa roodachteg puun en dan nog zwart grintachteg puun.

Ik kwam der niet huulmoal uut. Tussen rooie stienen zatten ok weer donker stienen. Ien e zulfde loag. 

Wat was doar nou weer de reden van? Minsen, oldere ienwoners van Ollehoof, ik ben n nijsgiereg mins, wel ken mij vedder helpen met onderstoande vroagen over dizze weg.

Vroagen

Wanneer liepen Ollehoofsters op klompen over klei of puun noar IJzing? 

Wanneer is dizze weg veur t eerst verhard met die mooie rooie platte stienen?

Wanneer hemmen ze veur t eerst der asfalt overhin aanbrocht? 

k Heur groag van joe: willem.tjebbe.oostenbrinkATplanet.nl.  (AT = @).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten