vrijdag 2 juli 2021

Kent t moar weer deurgoan

Lest was ik ien t dörp Visvliet. Der was schuurverkoop. Even kovvie drinken bij d'olle winkel van Lammert de Wind. An e muur hong n spreuk van hum: Ken t maor weer deurgoan.

Visvliet het wat bizunders veur mij. Mien oma het der woond, ok aal he'k heur noeit kend. Mor ze woonde op n boerderij ien Visvliet. As kiend kwam ik met mien moeke ien Visvliet zo nou en dan op bezoek bij n olle vraauw die vroeger bevriend was met mien oma. 

Vedders ben k as schoelier voak ien Visvliet west. Elke dag fietste k vanòf Gruupskerk noar t Lauwerscollege ien Butenpost. Elke schoeldag kwam ik op e fiets deur Visvliet. Sums stopte ik smirregs kört even veur wat snoepgoed bij de Wind. Dan "ken t mor weer deurgoan".

 

t Hoaventje lag der mooi bij tiedens de schuurverkoop.

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten