woensdag 3 augustus 2022

Zoete harde broodjes

t Is woar. t Is waarachteg woar. Langere tied docht ik aal dat der wat loos was. Bakkerij Joager har ze al n tied niet meer. 

Nou wiet ik t zeker. De zoete harde broodjes uut Wildervank bennen verdwenen. Dat moeit me.

k Heb met Wieringoa Febriek sproken dizze week over heur hardbroodjes zoas ze zeggen. Wieringa Wildervank.

Zoete harde broodjes bennen vot. Ze bakken ze niet meer. t Is òflopen, t is beurd, t is doan. Schane, schane. Verbaauweng, aanschaf nije mesjienes, vervangeng, hoge ienvestereng en zuks wat meer. Twee joar leden gebeurd.

Gien wanklank over aandere koekjes- en broodprodukten van Wieringoa. Mor zoete harde broodjes die warren zo lekker met butter, gien margarine, dat veural niet.

Zoete harde broodjes met butter. 

Je kennen op internet kieken. Der stijt wat ienformoatsie bij Levend Erfgoed Groningen - hoezo levendeg aarfgoed, t is ja dood as n pier. Meer as d'eierbal of eierbaale, harren dizze zoete harde broodjes recht op n langer leven.

k Ken der nog niet bij, woarom zukse lekkere koekjes/broodjes niet meer moakt worden. 

Zoete harde broodjes - n herinnering die langzoam wegteert. 

OPROEP: wel het veur mij t resept van zoete hard(e) broodjes?  


PS: ik heb zoete hardebroodjes schreven, zo is de noam van t koekje ien mien herinnereng van joaren 70-80 hangen bleven. misschien zit ik op n onzin. Wel t wiet mag t zeggen.

1 opmerking:

  1. Dit vind ik heel erg! Ze waren zo ontzettend lekker. Ik had ze ook al een hele poos niet meer gezien, maar nu weet ik waarom. Het lijkt wel of al het lekkere van vroeger verdwijnt. Jammer.

    BeantwoordenVerwijderen