dinsdag 30 juni 2020

Vogelnustje ien e rijten

Vroeger op de Legere Schoel leerde k schrieven. t Was denk ik ien e tweede klas. Toen har k n schriefboekje en doar ston ien de regels:
    Karekiet, karekiet, karekiet
    mijn nest zit in het riet
    maar je vindt mijn eitjes toch niet.
Al kon ik met de joaren beter schrieven, de regels lieten mij niet meer lös. Hoezo zol ik zuks n nustje van de kleine karekiet (Acrocephalus scirpaceus) niet vienden kennen? n Koegelrond bolletje haangend an wat stengels ien e rijten, die zol toch te vienden wezen moeten? Toen k n joar of dattien was von ik ien wintertied t eerste (lege) nustje. n Bolletje tussen d'olde stengels van t joar derveur. Dus zo zag et der uut. Op die hoogte en zuks soort sloot, dat mos k ontholden.
t Aander veujoar was t roak. Tussen twee stukken baauw met eerabbels en koren, doar de rijten bij haarstdag niet schoond warren, stond de sloot vol met olde en nije rijten. Doar von k mien eerste kleine karekietenust. t Opzegverske har veur altied zien kracht verloren.
Nou dit veujoar he'k verscheidene zangvogeltjes ien e rijten, ien branekkels, brommels en struken heurd. En nou noa zoveul joar von k weer t nustje van n kleine karekiet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten